Van Gohg

La classe de la Mola ha estat immersa en un emocionant projecte sobre l’artista Vincent van Gogh. A través de l’exploració de les seves obres més reconegudes, com “La nit estrellada”, “l’autoretrat” i “L’habitació”, els alumnes han experimentat amb diverses tècniques artístiques i hem après coses sobre la vida i obra d’aquest geni de la pintura. Han après sobre els colors vibrants i l’ús expressiu del pinzell de Van Gogh, així com la seva visió única del món. Mitjançant activitats pràctiques, els alumnes han desenvolupat la seva comprensió de l’art i la seva capacitat per expressar-se creativament. Aquest projecte ha inspirat la seva creativitat i ha fomentat el seu aprenentatge d’una manera estimulant i enriquidora. Ens ho hem passat d’allò més bé.