Dansa ara!

El passat dimecres 13 de març vam celebrar el Dansa Ara al Palau Sant Jordi i va ser un èxit tant a nivell general com pel que fa a la participació de la nostra escola. Hem estat molts mesos preparant aquest esdeveniment veient als infants de segon esforçar-se molt a les classes de música i educació física per assolir i executar les danses de la millor manera possible. Hem viscut moments molt bonics en el procés i el desenllaç ha estat ràpid, però vam gaudir molt posant en pràctica tot el que vam aprendre a l’escola.

Els nens i nenes de segon ho van viure amb molta emoció, van poder veure amb els seus propis ulls la magnitud de l’espectacle i la gran majoria van aprendre a confrontar la vergonya i la por per transformar-la en superació i èxit personal.

Visca la Dansa i l’Esport!