Festa de la Convivència 22-23

El proper 3 de juny a partir de les 18h, comença la gran festa de la Convivència de l’Escola Concòrdia. És la festa de la comunitat educativa, del sentiment de pertinença, de la cohesió entre infants, famílies, docents, personal no docent… tothom hi participa i és un orgull poder-la portar a terme.

Com cada curs, aquesta festa comença amb la ja popular Cursa de la Convivència, ja portem 11!!! Tallem el carrer del Club Natació Sabadell, posem música i tota la comunitat educativa amb la samarreta dissenyada pels dos infants de l’escola vesteix el carrer de color, esportivitat i convivència.

Aquí teniu els infants que han fet el dibuix i l’eslogan seleccionats per a la samarreta d’aquest curs. Es van quedar bocabadats quan van rebre la notícia, no els hi veieu les cares? Quina emoció!