FA 100 ANYS ! Setmana Cultural a INFANTIL

La màquina del temps ens ha portat per uns dies a l’any 1924, després que la Ma Angeles i l,Anna juguessin amb ella!!! Tots i totes reunides al gimnàs, hem pogut veure com el mòbil, el portàtil, les joguines i d’altres objectes del 2024, es convertien en un telèfon pesat i gran, en una màquina d’escriure, en una càmera de fotografiar de fusta i en una planxa de ferro!!!

Han sortit fotos en blanc i negre d’alguns avantpassats i que s’havien de pagar amb pessetes! i una nina que es deia Mariquita Pérez! D’aquesta manera hem donat pas a la setmana cultural, amb diversos tallers i activitats. Hem après a ballar el Charleston, a jugar amb xapes, amb les bales, amb les baldufes, a picar cromos, i a fer anar els dits tot escoltant la màquina d, escriure!

Abans, ells dibuixos, com el Mickey Mouse, no tenien color i no parlaven!!! Els cotxes, les botigues, els carrers, l’escola, el barri i la nostra ciutat eren molt diferents i ho hem comprovat amb imatges d’ara i d’abans. Fins i tot ens hem retratat com ho feien els pares dels nostres avis!!
Per la màquina del temps, tots i totes hem passat i per retornar a l’any 2024, amb un gran ball del Charleston i l’audició d’un acordió, la setmana hem clausurat.
Ens ha encantat!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *