Sant Jordi a P4

Per celebrar Sant Jordi, els nens i nenes de P4 hem fet uns punts de llibre molt bonics; a més de participar amb un dibuix del conte Necessito una abraçada als Jocs Florals de l’escola.

El divendres 22 al matí, vam tenir la sort de gaudir de l’espectacle de la Rosa Fité al gimnàs i de  les paradetes de llibres al pati de les moreres.

A la tarda, vam poder saludar al Drac que va treure la cua mentre l’esperàvem tot infantil al pati de l’escola. Després d’entregar alguna rosa, tots i totes vam ballar i del drac ens vàrem acomiadar!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *