23-24 2n Setmana Cultural

Com cada any a l’escola Concòrdia celebrem la Setmana Cultural. Aquest curs hem triat el tema : FA CENT ANYS. Els infants del cicle inicial hem viatjat cent anys enrere amb l’ajuda de la màquina del temps d’en Doreamon. Però quin any era fa cent anys?? Per grups de treball i fent servir les eines d’Innovamat, vam arribar a la conclusió que era l’any 1924. Al llarg de la setmana hem descobert molt sobre com era la vida de fa cent anys. Hem jugat a jocs tradicionals  que els infants de l’any 1924 jugaven en el pati de l’escola o al carrer.  Hem jugat plegats a jocs com a cromos, vestir nens i nenes amb roba de paper, a les tabes, al memori i fins i tot hem fet el nostre propi tres en ratlla. Hem esbrinat com al llarg del temps ha anat canviat moltíssimes coses del nostre entorn: com ha anat creixent la nostra ciutat, l’evolució del cinema, el Mikey Mouse i moltíssimes coses més. Aquí teniu un petit recull de com anat la Setmana Cultural a les nostres aules.