23-24 2n Sant Jordi

Com cada any, a la nostra escola celebrem Sant Jordi. Els nens i nenes de segon de primària  al matí, vam anar a veure un CONTE CONTES i ens va agradar moltíssim. Vam anar a visitar les paradetes de l’escola, on era ple de llibres molt interessants. Vam fer una rosa de paper per poder regalar a les persones que estimem i a la tarda vam fer una activitat molt bonica amb els nostres padrins i padrines. Resulta que els nens i nenes de sisè van preparar uns contes adaptats i nosaltres havíem d’esbrinar de quin conte tradicional es tractava. Els fillols i les filloles també vam compartir el nostre treball literari: la descripció d’un animal fantàstic.

Ha estat un dia ple d’emocions, de molta alegria i sobretot de poder compartir amb els grans i els petits.