Setmana cultural “Salvem el món”

La setmana passada els nens i nenes de 4t ens vam convertir en superheroïnes i superherois i ens vam proposar el repte de salvar el món.

Ja sabem que per salvar el món fa falta molta energia i voluntat i és per això, que la classe del cinema i la classe de la ciència , junt amb els nens i nenes de 3r, ens vam proposar  un repte més concret: conèixer i aprendre maneres i accions que ens ajudin a salvar el mar.

Vam aprendre, en un taller que vam fer a l’escola, tot el que passa amb les deixalles que arriben al mar. Què passa amb els plàstics, bastonets de les orelles, tovalloletes, … que les persones no llencen al contenidor correcte. Aquestes deixalles arriben al mar i posen en perill la vida dels éssers vius marins.

Per col·laborar en la salvació del mar, vam utilitzar els nostres súper poders i vam anar a la platja del Fòrum de Sant Adrià del Besòs   i vam recollir les deixalles que anàvem trobant. Vam fer  molt bona feina!!!

Per altra banda, a les tardes vam aprendre un altre súper poder: la REUTILITZACIÓ. Vam crear unes obres d’art meravelloses només utilitzant capses i altres objectes fets de cartró. Les capses de sabates, de cereals, els tubs de cartró es van convertir en obres art.

Les podeu veure al vestíbul de l’escola.

El més important que hem après és que qualsevol petit gest pot ajudar a millorar el món.

Ha estat una setmana cultural genial!!!