Setmana Cultural 2024

Els dies 19, 20, 21, 22 i 23 del passat mes de febrer, l’alumnat i professorat de l’escola Concòrdia vam dur a terme la Setmana Cultural, que aquest any tenia per nom: “Fa 100 anys”.

Durant aquesta setmana vam realitzar diverses activitats dirigides a conèixer millor els fets i esdeveniments més importants i rellevants dels últims cent anys. Ho vam fer des d’una doble perspectiva: una més particular, investigant la nostra història familiar; i una més global, investigant i seleccionant aquells fets, successos, invents, canvis socials…, que vam considerar que havien tingut un major impacte en la societat actual, tant a nivell local, com nacional i mundial.

Vam ser moltes les activitats que vam realitzar, entre les que destaquem:

– Disseny i realització d’un plafó per part de cada alumne, amb informació relacionada amb la història familiar: arbre genealògic, línia del temps, escut familiar, fotografies…

– Catalogació i muntatge d’una exposició d’objectes antics que, posteriorment, vam ensenyar a les famílies.

– Tarda d’avis, on vam convidar a tots els avis de l’alumnat de cicle superior a venir a l’escola per a conversar amb els nens i nenes i explicar coses relacionades amb la seva infància.

– Línia del temps gegant al passadís de cicle superior, on vam situar tota la informació i descobertes que vam fer durant aquests dies.

Va ser una setmana plena de sorpreses, emocions, troballes i aprenentatges: UNA SETMANA GENIAL!