Tallers 4 anys, 5 anys i primer

Un any més comencem els tallers entre infants de 4 anys, 5 anys i primer.

Els tallers de 4,5 anys i 1r es faran el dijous a la tarda de 15’15 a les 16’15 h.  Cada grup de tallers estarà format per 13/14 infants i s’iniciaran el dijous 8 de febrer.

Com cada any ja sabeu que necessitem de la vostra col·laboració per dur a terme els tallers. S´ha penjat una graella a la paret del mòdul de 5 anys perquè les famílies us aneu apuntant per a fer els tallers. També trobareu el grup on anirà el vostre fill o filla i així ho podeu fer coincidir, si voleu.

Quins tallers farem?

Tipus de taller Adult responsable

Ioga i relaxació Mireia
Teatre Laia
Dansa Mariona
Cuina Anna
Bee-bots Margaret
Ciències Olívia
Taller famílies Famílies

IOGA I RELAXACIÓ

Educar significa que tot allò que està amagat dintre nostre ha de sortir a la llum (Osho, 2003:170)

L’escola també pot ser un lloc on desenvolupar la nostra vida interior, a conèixer-nos més a nosaltres mateixos. Les emocions, sentiments, la respiració, escoltar el cos,.. tot això és una font de saviesa que també s’ha d’ensenyar a l’escola i des de petits. És necessari créixer per dintre i per fora, i aquest equilibri és el que ens permetrà sentir-nos segurs i amb una bona autoestima.

L’objectiu del taller de Ioga i Relaxació és donar a conèixer a l’infant una sèrie de mitjans que els ajudin a tenir més confiança, atenció, consciència del seu cos i d’ells mateixos, passar una estona divertida, riure, relaxar-se,.. Per això durant les dues sessions d’aquest taller hem fet diversos jocs d’autoconeixement, jocs de confiança en parella, jocs de concentració, mantres en moviment, postures de ioga (asanes), respiració  conscient i massatges. Hem passat estones molt divertides i agradables.