Fira Primavera

FESTA DE PRIMAVERA 2019

EL RECORREGUT PER VEURE LES ESTRUCTURES GEOMÈTRIQUES DE LA FESTA DE LA PRIMAVERA AL GOOGLE MAPS!!!

Com cada any, la festa de Primavera del Castellum es mou cap al poble. Voleu fer el recorregut per

veure les boniques estructures geomètriques de primavera?

Comenceu la ruta per la A, després la B, la C i per acabar la D. Si cliqueu a sobre del punter lila

de cada lletra veureu un enllaç on podreu veure totes les fotos de cada espai!

CURS 2017 – 18

FESTA PRIMAVERA 2018

Aquest any hem celebrat la 4a festa de primavera a la nostra escola.

Uns dies abans de la festa cada infant va escollir el taller on volia participar. Els tallers van ser els següents:

• Decoració de l’escola (dins l’escola)
  • Elaboració de batuts (dins l’escola)
  • Decoració amb fruites (dins l’escola)
  • Escrivim missatges inspiradors (diferents indrets del poble)

El dia de la festa els 21 grups amb representants d’alumnes de 3 anys fins a 6è van estar junts tot el matí fent el taller escollit.

A cada grup hi havia mestres, families i infants.

Tallers dins l’escola

Tallers d’exterior

A la tarda vam fer diferents activitats dins l’escola obertes per les famílies.

Les activitats van ser les següents:

• Ball de bastons (els nens i nenes de 2n i 3r van fer-nos una mostra del ball de bastons i van animar a petits i grans a ballar).
  • Gaudim dels contes (dins i fora la Bibliovana hi havia un munt de contes per llegir)
  • Deixa el teu missatge (vam escriure missatges bonics i positius sobre tires de robes de colors i les vam penjar a la tanca del pati).
  • Projecció de fotos (projecció de fotos on es veu tot el procés dels tallers del matí).
  • Berenar primaveral (vam compartir entre tothom els batuts i les fruites decorades que s’havien preparat al matí).

Ens ho vam passar molt bé, vam tenir un dia de sol molt bonic, i donem les gràcies a tots els infants i famílies i mestres per haver fet la festa possible.

CURS 2016-17