Jardineria

A jardineria, ens hem cuidat de podar la sàlvia i les altres plantes de l’escola per preparar-les per a que brotin amb molta energia durant la primavera. Vigilem que sota al salze no hi hagin herbes que molesten. Cada setmana reguem les plantes.

Hem plantat plantes amb arrel i d’altres a partir d’ un esqueix.

Abans de plantar flors a la bibliovana, hem fet petits dissenys de com ens agradaria que quedés.

CURS 2016-17

20160601_095857

Els nens i les nenes juntament amb una família i la mestra faran manteniment de les zones enjardinades de l’escola. Portaran a la pràctica les tasques bàsiques de jardineria: podar, regar, plantar, treure herbes, cavar… Coneixerem i identificarem les eines que fem ús: tràmec, rasclet, regadora, tisores podar… Coneixerem les plantes aromàtiques, les seves propietats i les flors que estant plantades. (de 4 anys a 4t)

????????????????????????????????????