Llibres i material 2023-2024

EDUCACIÓ INFANTIL

ALUMNAT i3: lliurarà el resguard de pagament (si no ho han fet ja)i el material d’higiene personal el primer dia que tinguin assignat del seu període inicial d’adaptació.

ALUMNAT i4 + i5: el dimecres 6 de setembre del 2023, primer dia de curs, es lliurarà el resguard de pagament i el material d’higiene personal.

i3

i4

i5

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Recordeu que a partir de 3r curs hi han dos llistats: un pels que participeu al “Programa de reutilització de llibres” i un altre pels que no.

C. INICIAL 1r

C. INICIAL 2n

C. MITJÀ 3r

C. MITJÀ 4t

C. SUPERIOR 5è

C. SUPERIOR 6è

Tot l’alumnat de Primària caldrà que el dia 5 de setembre d’11:30 a 13:30h porti tot el material personal marcat (bata i xandall encara no), els llibres també amb els folres i el nom posat, i lliurament del resguard del pagament del material sociabilitzat.

PROGRAMA DE SOCIALITZACIÓ DE MATERIAL i REUTILITZACIÓ DE LLIBRES

Aquest programa té com a objectius:

• Fomentar valors:
    • Fomentar la responsabilitat mitjançant la socialització.
    • Saber compartir.
    • Ser respectuós amb els béns de tots.
    • Ser sostenibles amb el medi ambient.
    • Valorar i ser racionals amb els recursos.
  • Reduir la despesa en llibres de text i material didàctic complementari que tenen les famílies a començament de curs.

Amb aquesta iniciativa, els llibres poden ésser aprofitats al llarg d’un període de, com a mínim, quatre anys, termini imposat per la llei a les editorials per mantenir-los. El projecte rep una subvenció de l’Ajuntament de Cambrils que varia cada any.

APORTACIONS DE LES FAMILIES PER LA SOCIALITZACIÓ DE MATERIAL, PROGRAMES DIDÀCTICS i REUTILITZACIÓ DE LLIBRES 2023-2024

(quantitats incloses al pressupost del 2023 aprovat pel Consell Escolar)
  • Ed. Infantil i3: socialització material escolar i programes didàctics=Total 115€*
  • Ed. Infantil i4 i i5: socialització material escolar i programes didàctics=Total 115€*
  • Cicle Inicial 1r i 2n: socialització material escolar i programes didàctics=Total 62€*
  • Cicle Mitjà 3r: material escolar 34€ + reutilització (+Snappet) 71€=Total 105€**
  • Cicle Mitjà 4t: material escolar 34€ + reutilització (+Snappet) 56€=Total 90€**(34€ + 46€ = 100€ per qui s’inscrigui per primer cop al programa de reutilització)
  • Cicle Superior 5è i 6è: material escolar 32€ + reutilització (+Snappet) 56€=Total 88€**(32€ + 71€= 98€ per qui s’inscrigui per primer cop al programa de reutilització)

*A Ed. Infantil i al Cicle Inicial no hi ha programa de reutilització.

** La quota inicial d’inscripció al programa de reutilització serà sempre de 46€, tant si es comença a 3r curs, com a qualsevol altre posterior. Les posteriors vegades la quota disminueix.