Projecte Educatiu de Centre (PEC)

El PEC, Projecte Educatiu de Centre és el document on s’explica la identitat de la nostra escola, els seus objectius i és el marc de referència que serveix per orientar l’activitat educativa del centre i per impulsar la col·laboració entre els diferents membres de la comunitat educativa i la relació amb l’entorn.

A través del PEC la nostra escola ha d’aconseguir ser un referent de qualitat educativa i d’assoliment dels objectius d’excel·lència i d’equitat tal i com determina la Llei Catalana d’Educació (LEC).

El PEC orientat a la millora dels resultats educatius, de la cohesió social i de la prevenció de l’abandonament escolar.

Entre d’altres qüestions, el PEC ha d’incloure els criteris, prioritats, plantejaments educatius i metodològics i ha d’explicitar com s’avaluarà i qualificarà el progrés de l’alumnat.

La nostra missió és aconseguir l’èxit escolar de l’alumnat, en un marc d’equitat i cohesió social, amb l’assoliment de les competències bàsiques i el màxim aprofitament educatiu.

El PEC ha de ser un document viu, flexible, susceptible de modificacions. Tenir un caràcter prospectiu, partint de l’anàlisi de la realitat i funcionant sempre com a instrument de millora del centre.

Implica el compromís de tots els sectors de la Comunitat Educativa en el seu desenvolupament, i respondre sempre a les necessitats i interessos del centre de manera realista.

PEC ESCOLA CAMBRILS 2020-24