DOSSIER INFORMATIU 23-24

Benvolgudes famílies,

Aquest petit dossier completa la informació general sobre els aspectes normatius d’organització i funcionament del nostre centre recollits ja dins l’agenda escolar i del Pla Anual de Centre.

És aconsellable que el llegiu i el guardeu bé ja que segur que en el transcurs del curs escolar us podrà ser útil per a qualsevol consulta ràpida relacionada amb l’escola. Recordar que aquesta informació també està disponible al blog de l’escola.

Us animem a que visiteu regularment el blog de l’escola. Allà trobareu tota la informació oficial que necessiteu saber relacionada amb l’escola i, a més, teniu accés als blogs dels diferents cicles per veure quines activitats i experiències viuen els vostres fills i filles durant el curs.

No deixeu de seguir també els nostres comptes oficials a les xarxes socials d’Instagram, Twitter i el canal de Youtube per estar sempre ben informats de tot allò que passa a la nostra escola.

Com sempre, per qualsevol suggeriment o dubte restem a la vostra disposició amb el desig que enguany sigui un gran any escolar per tothom.

Recordeu que, per qualsevol canvi de dades (adreça de correu electrònic i/o número de telèfon) o incidència que tingueu, passeu a comunicar-ho per la Secretaria del centre per actualitzar la base de dades.

BAIXAR EL DOSSIER 2023-2024 EN PDF