5è: TARRACO ROMANA

El passat dijous 18 d’abril l’alumnat de cinquè vam realitzar una sortida a Tarragona.
Gimcana romana a l’antiga Tarraco: activitat en grups on es van treballar els grans edificis romans conservats a l’actualitat, vestimenta, personatges més importants i objectes més destacats de l’època romana.
IMATGES

Jocs Florals 2023-2024

Recull d’imatges de l’entrega de premis dels Jocs Florals 2023-24 de l’Escola Cambrils.

#gallery-1 {
margin: auto;
#gallery-1 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
#gallery-1 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
#gallery-1 .gallery-caption {
margin-left: 0;
/* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

Premi col·lectiu 6è A

Premi col·lectiu 6è B

Premi col·lectiu 5è… Llegeix més»

Sortida a peu per Cambrils: i5

Avui els nens i nenes d’i5 hem fet una completíssima sortida a peu per Cambrils: hem visitat l’Ajuntament, la comissaria de la Policia Local, la piscina i el pavelló municipal d’esports i l’Hospital lleuger Antoni de Gimbernat.
Com hem gaudit i quantes coses interessants hem après!
Gràcies… Llegeix més»

Educació Viària: i5

Avui ens ha visitat l’Anna, agent de la Policia Local de de Cambrils.
Ens ha explicat d’una manera molt divertida i entenedora les normes de convivència ciutadana que hem de respectar quan circulem o passegem pel nostre municipi.
Moltes gràcies per la visita! Llegeix més»