Un passeig per Banyoles

Els petits de l’escola hem tornat la RITA Xuclalletres -amb el seu plat ben ple de lletres- a la Biblioteca de Banyoles i també el ratolí, que ha pogut tornar al seu petit amagatall. Hem conegut el drac de la biblioteca a qui li agrada llegir llibres de màgia, hem escoltat contes de la veu d’en Xavi i l’Eva i hem fet una estona de lectura.
El tren pinxo ens ha passejat per l’Estany i pel centre de la ciutat, mentre saludàvem a tothom qui trobàvem.I després de dinar i jugar una estona al Parc de la Draga hem gaudit de la representació amb titelles de La llegenda del drac de Banyoles a càrrec de les educadores de l’Escola de Natura.
Ha estat un dia ple d’experiències a prop de l’estany, amb ferotges dracs imaginaris.