Octubre i tardor, activitats de cohesió!

Mica en mica anem recuperant el format d’activitats i dinàmiques que tant valoràvem altres cursos i que tan bé ens anaven a tots i totes. A part que aquest curs ens és més fàcil poder compartir espais, trobar-nos, aprendre o jugar plegats en el dia a dia, durant aquest mes d’octubre també hem pogut anar de colònies i celebrar la castanyada tots junts.
Des de fa cursos vam decidir anar de colònies a principi de curs per enfortir les relacions i vincles dins dels grups i també amb la resta de l’escola. Enguany vam anar a Mas Batllori i vam poder gaudir de dos dies fantàstics en un entorn molt agradable. Us en deixem un tastet!
A la castanyada, l’alumnat de sisè va estar preparant diverses activitats per a la resta d’alumnat de l’escola. Al llarg del dia, els infants va poder gaudir de les diferents parades i participar conjuntament en l’elaboració d’un mural. Per clausurar la trobada, vam cantar conjuntament cançons de tardor que s’havien estat treballant a les hores de música amb l’acompanyament de percussió i ukelele per part d’alumnat de 4t, 5è i 6è i vam menjar-nos les castanyes.