Presentació dels Serveis Territorials de l’Alt Pirineu i l’Aran a la nostra escola.

El passat 5 de setembre, primer dia d’escola, es van presentar els nous SSTT de l’Alt Pirineu i l’Aran des de la nostra escola.

Van assistir a la presentació el Director i la Directora adjunta d’aquests Serveis Territorials, el Sr Ramon Jordana i la Sra Rosa Marsol, el Sr. Ricard Pérez, Delegat Territorial del Govern a l’Alt Pirineu i l’Aran,

els Srs. Carles Adserà i Jordi Solergibert, Alcalde i regidor de Cultura de l’Ajuntament d’Alp i l’Equip Directiu de l’escola.

En aquesta presentació es va explicar que entra en funcionament la nova vegueria de l’Alt Pirineu i l’Aran (de la qual ara tota la Cerdanya també formem part) i, tot seguit, es va fer una reunió per parlar de la realitat i les necessitats de la nostra escola.

Us deixem els enllaços dels articles que es van publicar a la premsa.