TROBADA DE FAMÍLIES

El diumenge 21 de maig ens hem trobat a l’escola famílies i mestres per fer millores al centre, compartir una bona estona, xerrar, esmorzar,…. i fer pinya!

Ha estat molt bé!… hem arribat cap a les 9:30h i hem començat a treballar: hem pintat els dibuixos dels lavabos d’infantil que dijous passat la Marta Chía va venir a dibuixar (és una artista!).

Hem replantat les jardineres del pati amb les flors i aromàtiques que hem anat portant aquests dies a l’escola, hem arreglat el teulat de l’armari de joguines d’infantil i la taula de fusta del pati, hem col·locat troncs de fusta nous, hem posat a punt el gota a gota de l’hort, hem dibuixat i pintat un circuït de cotxes al pati dels petits i, fins i tot, hem ideat un banc nou amb unes fustes per la caseta del pati.

La veritat és que hem fet molta feina però amb l’esforç de tots ha estat molt divertit!… i això és el més important que hem fet avui … COMPARTIR UNA BONA ESTONA AMB COMPANYS, FAMÍLIES, MESTRES… HEM FET ESCOLA!

També hem fet una paradeta per esmorzar… hi havia un munt de menjar boníssim que hem portat entre tots.

Aquí teniu un VÍDEO resum de la trobada… si en voleu veure més cliqueu aquí per accedir a totes les imatges.

MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE

HO HEU FET POSSIBLE!

1. Ana

Gracias al colegio por estar iniciativas..poder tener trato con familias y poder hacer cosas para que nuestros hijos tengan las instalaciones en mejores condiciones
    Mil gracias a vosotros!!!!