EXPOSICIÓ D’OBJECTES ANTICS
19/03/24
A 4t hem estat treballant els canvis i les continuïtats que hem viscut a la nostra comarca i societat al llarg del temps. Una bona manera de fer aquest treball és a partir de les fonts patrimonials i d’objectes antics que les persones hem… Llegeix més»
A 2n hem treballat els COSSOS GEOMÈTRICS
15/03/24Aquests dies hem après moltes coses sobre els cossos geomètrics, per exemple:
-La piràmide té les cares en forma de triangle.
-Hi ha diferents tipus de prisme, alguns tenen base triangular, altres quadrada, altres rectangulars…
-El con té una cara corba i una base plana en forma de… Llegeix més»
A I3 HEM PLANTAT LLENTIES!
14/03/24Els nens i nenes de Infantil 3 ens ha tocat plantar llenties per ajudar als alumnes de tercer de primària a fer el planter per poder-ho plantar a l’hort.
Ha estat divertit posar les pedres, la terra, les llavors…, i tenir-ho a la classe per anar… Llegeix més»
Dia de la dona
11/03/24A l’escola és molt important treballar la Coeducació i un dels seus pilars és la igualtat entre nenes i nens. Per això no podem deixar d’aprofitar un dia tan important com el 8 de març per celebrar el Dia de la Dona.
Els infants de la… Llegeix més»
Jornada Cerdanya Inclusiva
08/03/24Els alumnes de Cicle Superior hem anat a la Molina a participar a la Jornada Cerdanya Inclusiva organitzada pel Consell Comarcal. Hem fet diverses activitats tot el matí: hem esmorzat una boníssima xocolatada, hem pujat amb el telecabina fins al… Llegeix més»
Maquetes
06/03/24A Cicle Superior aquest trimestre hem treballat el projecte “La Terra”. Per concloure aquest projecte teníem el repte per fer en grups: tres maquetes del relleu de la Península Ibèrica, tenint en compte les serralades i muntanyes més destacades i també els rius més importants.
Llegeix més»
Políedres
06/03/24EL TALEBOT I ELS PRISMES A I4
03/03/24El Talebot, el robot nou de l’escola, ens ha ajudat a descobrir alguns prismes. Per parelles haviem de donar ordres al Talebot per anar a buscar una piràmide, un cub o un con. Primer hem descobert els prismes, tocant-los i analitzant-los, després hem donat indicacions… Llegeix més»
JEU TÉLÉPHONIQUE CS
03/03/24On a inicié un jeu pour travailler l’epression à l’orale dans la classe de français aux élèves de cinquième et de sixième.
Ils ont un petit portable avec son número pour appeller quelqu’un de la classe et practiquer le vocabulaire et les frases travaillés. Ainsi que… Llegeix més»
A TAC dibuixem amb la Bee-Bot
20/02/24Amb un accessori de la Bee-bot en forma de caputxa amb un forat per incorporar un retolador, hem pogut donar-li instruccions per poder crear dibuixos.També hem creat una seqüència d’instruccions per dibuixar lletres. Per veure més fotos cliqueu AQUI
DIMECRES DE CENDRA
14/02/24Avui acaba el Carnaval i comença la Quaresma. És dia de reflexió i del judici final per això hem vinguts tots vestits de color negre. Els alumnes de cicle superior han teatralitzat aquetsa escena i han decidit indultar el Bacsaurius i no cremar-lo en agraïment… Llegeix més»
Decorem el passadís
14/02/24LA RUA, LA ROSTITA I LA DESFILADA DE DISFRESSES
09/02/24Aquest any, cada curs s’ha disfressat d’un tipus de dinosaure diferent. El motiu ha sigut que es volia continuar amb la temàtica de la setmana cultural. Les disfresses fetes per les i els mestres conjuntament amb els alumnes han quedat d’allò més originals. Hi havia… Llegeix més»
EL MAPA DEL TESORO (Lengua castellana 2n)
09/02/24Tierra a la vista!! Imaginando que somos piratas hemos interpretado las partes de un mapa del tesoro. Hemos descubierto que hay mapas de muchos tipos: mapas meteorológicos, mapas geográficos, mapas de tránsito,…
Peró el mapa del tesoro és muy interesante! hemos trabajado, primero con el cuerpo… Llegeix més»
KARAOKE: LES PARTIES DU CORP (4T)
05/02/24Aprofitant la cançó “Bonjour monsieur” de Matt Maxwell hem improvitzat un Karaoke amb un micrófon que modula la veu. Amb aquesta cançó hem après les parties deu corps (les parts del cos) en francès i alhora ens hem tret una mica la vergonya de parlar… Llegeix més»
PROJET DE FRANÇAIS: CS
02/02/24Els alumnes de 6è s’han fet, entre ells, un sondage sur les médias (enquesta sobre els mitjans de comunicació). S’han fet preguntes sobre els seus hàbits en relació amb la televisió, Internet, la ràdio, video-jocs,… Hem après a utilitzar adverbis de freqüència: toujours, souvent, parfois,… Llegeix més»
CARNAVAL
02/02/24Ja s’acosta el Carnaval, la disbauxa i la xerinol·la!!!
La festa arrenca amb la presentació del BacSaurius, un dinosaure creat per les monitores del menjador juntament amb els i les alumnes de l’escola. Voleu veure com s’ha fet?… entreu aquí!
La Rostita (la gegantona de l’escola)… Llegeix més»
LA CHANDELEUR 2 FÉVRIER (3R)
02/02/24Aprofitant la festivitat francesa del 2 de febrer, la Chandeleur, hem creat crêpes a classe. Però creps de veritat no, sinó el nostre disseny de crêpe. Hem muntat la nostra pochette, hem parlat dels nostres gustos en relació a les crêpes i hem dibuixat la nostra crêpe… Llegeix més»
3r INICIEM EL PROJECTE DE L’HORT
25/01/24Cada curs els nens i nenes de 3r ens encarreguem de l’hort de l’escola. L’altre dia, l’Alpi ens va enviar un missatge i ens va dir que el primer que havíem de fer era preparar-lo per poder-hi plantar hortalisses i verdures.
Vam anar a fer una… Llegeix més»
3r i 4t COMENCEM L’ESPORT BLANC ESCOLAR
24/01/24Els noies i noies de Cicle Mig tenim la gran sort de poder gaudir del programa d’Esport Blanc Escolar que té l’objectiu d’impulsar la iniciació i el coneixement dels esports d’hivern, en les seves diferents modalitats.
Farem dos divendres d’snowboard, 2 divendres d’esquí alpí i, si… Llegeix més»