HAN ARRIBAT NOUS ROBOTS A L’ESCOLA!

El mes de desembre passat va arribar una dotació nova de robots a la nostra escola.

Son MTiny, Tale-bot, Codey Rocky, Micro-bit i Spicke que vam poder demanar el curs passat dins el Pla d’Educació Digital de Catalunya, subvencionat amb fons europeus.

Complementant la dotació de material, dilluns passat, vam rebre una formació tècnica del funcionament d’aquests robots, programari necessari i propostes d’activitats per dur a terme amb els alumnes. Poc a poc els anirem incorporant a les nostres pràctiques educatives!