Xerrada educar sense cridar

Benvolgudes famílies:

Us hem organitzat amb l’ajuda de l’Ajuntament una xerrada a la nostra escola que us serà molt útil.

Alba Castellví, sociòloga i educadora, responsable de la secció d’educació de El Suplement de Catalunya Ràdio. Assessora educativa i mediadora familiar, és autora dels llibres Educar sense cridar. Acompanyant els fills d’entre quatre i dotze anys en el camí cap a l’autonomia i Un cistell de cireres, set contes petits per a fer-nos grans, llibre de contes educatius per a pares i fills (tots dos també traduïts al castellà).

Objectiu: Orientar les famílies per educar les capacitats dels seus fills i la seva independència funcional.

Temes:

• La relació entre la llibertat i la felicitat.
  • Actituds, habilitats i coneixements que calen per a ser autònom: quines són i com les podem promoure.
  • Dificultats de les famílies davant les resistències a l’autonomia: com superar-les.
  • Relació entre l’autonomia i l’autoestima.

Serà el proper dia 22 d’octubre de 15:10 a 16:25 hores al laboratori de la nostra escola.

Us esperem.