V Marató de l’Estalvi Energètic

Durant aquest mes de febrer participarem a la V Marató Energètica. L’objectiu és implicar alumnes, docents i personal de cada centre per dur a terme bones pràctiques d’estalvi. El resultat esperat és reduir en almenys un 10% els consums d’aigua, electricitat i gas registrats el mes de febrer de l’any passat.

La Marató de l’Estalvi Energètic contra la Pobresa Energètica és una campanya de sensibilització i de bones pràctiques en l’ús i el consum d’energia  que té la voluntat afegida de destinar l’estalvi econòmic que s’aconsegueix a la lluita contra la pobresa energètica.itat i gas registrats el mes de febrer de l’any passat.

Així, els nostres encarregats energètics ja estan conscienciant a l’alumnat sobre aquest tema.

Us adjuntem un grup de mesures significatives, que complirem sempre i quan es puguin fer sense perjudici de la dinàmica ordinària del centre ni dels alumnes.