Taller del so

Els nens i les nenes de quart estem treballant el projecte d’EL SO. Amb un plànol de l’escola hem passat per grups escoltant i mesurant els diferents sons que es generen en alguns espais del centre. Per això hem utilitzat un full de registre i un aparell que es diu sonòmetre. Amb les dades recollides hem fet una mitjana i hem completat El termòmetre de soroll de l’escola. A partir d’aquí hem treballat la contaminació acústica i quines mesures podem aplicar al centre per conviure en uns espais més agradables i sense tant soroll. Ha sigut un taller molt interessant.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *