Relacionar la vida

“Relacionar la vida” és un projecte on permet crear un espai compartit per nens i nenes amb edats compreses entre els 10 i 12 anys i adults amb malaltia mental, on donar cabuda i possibilitats a una particular forma de treballar aspectes de sensibilització respecte a les malalties mentals.

“Relacionar la Vida” és un projecte d’aproximació i coneixença de l’àmbit de la salut mental per als alumnes i d’integració i participació per a les persones que pateixen una malaltia, dins l’àmbit escolar. Per aquesta raó el projecte ha estat definit des dels seus inicis com a co-creatiu, ja que l’objectiu és bidireccional i estableix una relació on ambdós col·lectius tenen grans valors per aportar l’un a l’altre a partir de la seva experiència, que s’ha manifestat mitjançant la creativitat.

Aquest projecte l’estan duent a terme l’alumnat de 6è del nostre centre.