Ponts per l’acollida

Aquest és un projecte escolar de reflexió sobre el dret d’asil en què han participat  dotze escoles de la ciutat entre d’elles, la nostra (Salesians, Benviure, Montbaig, Ciutat Cooperativa, Parellada, Barrufet, Marianao, Pedagògium Cos, Ciurana, Antoni Gaudí, Santo Tomàs i Antoni Tàpies). La campanya als OPIS que omple de color els carrers de la ciutat, recull el debat i les reflexions sorgides a les aules. Aquesta proposta que conclourà el dia 20 de juny amb una instal·lació artística comunitària, constitueix l’element central de la programació del Dia Mundial de les Persones Refugiades  2021 (DMPR 2021)..

De Bridges a Ponts per l’acollida

Ponts per l’acollida s’enllaça amb el projecte europeu Bridges que pretén generar, a través d’una col·laboració artística internacional entre joves de Sant Boi i de Munich, una reflexió sobre els processos d’integració. A partir de l’acompanyament de Nien Boots, els i les joves santboians participants en el projecte seran els encarregats de convertir aquests maons en un la instal·lació comunitària que ocuparà la Plaça de l’Ajuntament per reivindicar l’acollida.

Més informació clicant a la imatge

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *