Marató energètica

Resultat final de l’estalvi.

Carta a l’escola dels responsables de la marató:

Felicitats!

Heu aconseguit acabar la IV Marató d’estalvi contra la pobresa energètica i el canvi climàtic! Això per a si sol ja és una gran proesa, però a més a més les dades són excel·lents pel que fa a l’energia i s’ha realitzat un gran progrés en estalvi d’aigua. Com veieu s’ha incrementat molt l’estalvi en electricitat i gas natural durant aquesta última setmana. El clima ajuda a l’estalvi en gas natural, tanmateix l’estalvi en electricitat també és molt rellevant i no depèn del clima. Així doncs heu estalviat prop d’un 21% d’electricitat i un 14% de gas natural respecte els anys anteriors. Un gran resultat!

Pel que fa a l’aigua, heu aconseguit estalviar estalviar molt a partir de la segona setmana, remuntant d’una forma espectacular i amb un estalvi final de prop del 20% i de 26.000 litres d’aigua. Una resultat excel·lent i que aquest any ha estat molt difícil d’aconseguir.

Agrair-vos a totes i tots les implicació que heu demostrat i les múltiples accions i actuacions d’estalvi que heu executat i proposat. Tot aquest esforç queda reflectit en l’important augment d’estalvi assolit aquesta ultima setmana. Amb els resultats setmana a setmana podeu comprovar l’increment progressiu d’estalvi fruit de l’esforç conjunt de tots i totes, en tots i cadascun dels vectors ambientals en els que hem competit. Igualment el compromís que estan demostrant els alumnes, el qual és molt positiu per a les generacions futures.