Escola de Mares i Pares 2017-2018

Recordeu que el dimarts 7 de novembre comencen les activitats d’Escola de pares i mares, la primera es farà als cinemes Can Castellet per compartir amb totes i tots vosaltres el documental Most Likely to Succeed, una pel·lícula que explica els perquè i els com d’un institut públic nord-americà amb pràctiques educatives avançades, i que ens aportarà llum per poder entendre un paradigma educatiu allunyat del model d’escola transmissora, independentment de tractar-se d’un context sociocultural diferent del nostre.
Us hem posat aquest tràiler de la pel·lícula, però el veureu subtitulat…

Si encara no esteu inscrits, podeu  fer la vostra inscripció seguint aquest enllaç http://bit.ly/2yLKBwb.
Us recordem que hi haurà servei d’acollida gratuït per a infants de 3 a 12 anys  (és permesa l’assistència a les activitats amb nadons que no es desplacin per l’espai i no entorpeixin la dinàmica de les activitats).

Descarregueu aquí el programa _17_18_