Eleccions al Consell Escolar

Primer de tot, voldríem agrair a tothom la vostra participació a la votació del Consell Escolar. Era un dia important com a comunitat educativa i heu respost molt bé amb la participació de 116 persones a la votació.

En segon lloc, volem felicitar per la implicació i la bona actitud davant del procés electoral als quatre candidats que s’han presentat.
Els resultats han sigut els següents:

1. Daniel Osiàs Valverde: 75 vots
2. Aranzazu Sánchez Martínez: 70 vots
3. Raquel Díaz Bonilla; 68 vots
4. Montserrat González Baños: 42 vots

Així doncs, queden escollits com a membres de pares i mares al Consell Escolar: Daniel Osiàs, Aranzazu Sánchez, i Raquel Díaz i com a suplent Montserrat González Baños.
Com veieu ha sigut un èxit i ha guanyat tota la comunitat educativa.

Una vegada més, gràcies a tots per la vostra implicació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *