Educació Viària P5-5è

El dijous 2 de març els alumnes de P5 i de 5è vam fer junts una activitat d’Educació Viària al Parc de la Muntanyeta. La Policia Local va organitzar un circuit amb senyals de trànsit, carrers i rotondes i els alumnes tenien bicicletes i patinets per fer-lo. Era important estar atent als senyals i a la resta de “conductors” per tal d’evitar accidents. L’activitat va acabar amb la visita del “gos policia” amb qui vàrem recordar com cal cuidar els nostres gossos i com tenir conductes cíviques si en som propietaris.