Comencem a preparar la Cantània a 5è

Des de fa dos cursos, l’Escola Antoni Tàpies participa en el projecte musical de la “Cantània”, que organitza l’Auditori de Barcelona. La Cantània és una activitat participativa en la qual s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya amb l’objectiu de fer un concert conjunt a l’Auditori de Barcelona i viure una experiència musical inoblidable, on els veritables protagonistes siguin els infants.

Enguany ja hem engegat el projecte amb els alumnes de 5è de primària. Per iniciar-lo, els nens i nenes de 6è, que van participar el curs passat en aquesta activitat, van venir a visitar les classes de 5è i van explicar-los la seva vivència. Ara ja estem aprenent les cançons i, a més, aprofitem el tema de la Cantània (la cura del medi ambient i la sostenibilitat) per fer un treball interdisciplinari amb altres àrees.

Tenim moltes ganes que arribi el dia del concert i convertir-nos en autèntics artistes!!!