Visita a la Colònia Güell

El passat dijous 15 de juny l’escola va organitzar una visita a la Colònia Güell i a la cripta de Gaudí en què hi van participar alumnes de tots els ensenyaments de l’escola.

Al llarg de la visita ens van acompanyar dues guies que van mostrar-nos els llocs més emblemàtics d’aquesta antiga colònia tèxtil, entre els quals es troben l’antiga casa del secretari, la casa del mestre i la cripta de la Colònia Güell.

Un cop acabada la visita vam aprofitar per dinar tots plegats i així concloure junts el curs 2022-2023.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *