Formació instrumental

Descripció

L’objectiu d’aquests estudis és que les persones adultes aprenguin a llegir, escriure i fer càlculs elementals. És un ensenyament equivalent a l’etapa de l’educació primària i la seva superació condueix a l’obtenció del títol del certificat de formació instrumental.

Les assignatures impartides en aquesta etapa són llengua catalana, llengua castellana, matemàtiques i ciències socials. La llengua vehicular de l’educació a Catalunya és el català i, per tant, totes les assignatures a excepció de llengua castellana s’impartiran en aquest idioma.

Nivells

Aquest curs 2020-2021, l’escola ofereix dos dels tres nivells de Formació Instrumental dividits en tres torns horaris diferents: matí, tarda i vespre. Podeu trobar els horaris al nostre web clicant aquí.

• Instrumental 1: Matí i Vespre
  • Instrumental 2: Tarda

Continuïtat

La continuïtat natural d’aquests estudis dins del sistema educatiu català és en el GES, un ensenyament que també ofereix la nostra escola.