Anglès

Llengua anglesa

Aquests estudis tenen com a objectiu que les persones adultes assoleixin un grau de competència bàsic per a comunicar-se en llengua anglesa o francesa. S’imparteixen en tres nivells, que corresponen als nivells A1, A2.1 i A2.2 del MECRL (Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües).

L’escola ofereix els tres cursos de llengua anglesa, que aquest curs 2020-2021 s’impartiran en modalitat semipresencial arran de l’epidèmia del Covid-19:

Anglès 1 (A1) Anglès 2 (A2.1) Anglès 3 (A2.2)

Horaris a definir

L’avaluació del tercer curs té un valor numèric de 0 a 10. Un 60% de la nota final correspon al resultat global obtingut durant el curs i el 40% restant s’obté de la nota de l’examen final. La nota mínima per superar l’examen final és un 6. Per obtenir la qualificació d’apte/a cal que la nota global ( 60% del curs + 40% examen final) sigui igual o superior a 6,5. La qualificació final és d’apte/a o no apte/a.

La superació del tercer curs dóna accés a 3r curs d’anglès (B1) de l’escola oficial d’idiomes (EOI) sense haver de superar una prova de nivell.

Prova de nivell

Feu clic en aquest enllaç per a realitzar la prova de nivell d’anglès.