Oferta formativa

ENSENYAMENTS

Grups i torns assignats pel curs 2021 – 2022:

• Matí: 9:00-13:00
  • Tarda: 15:00-17:00
  • Vespre: 17:00-21:30

Quadre d’oferta formativa

Formació Instrumental (Educació Primària)

8 hores setmanals impartides en català i castellà

Persones amb necessitats de formació bàsica en lectura, escriptura, càlcul… Alumnes que vulguin obtenir el certificat d’Estudis Primaris.

• Instrumental 1 MATÍ
  • Instrumental 1 VESPRE
  • Instrumental 2 TARDA

Graduat en Educació Secundària Obligatòria (GESO)

15 hores setmanals

Alumnes que volen assolir el títol de l’ESO i han complert els 18 anys.

• GES 1  VESPRE
  • GES 2  VESPRE

COMPETIC

Enllaç a la pàgina de competic

Persones majors de 18 anys que vulguin obtenir l’acreditació oficial de la competència digital i millorar i els seus coneixements d’informàtica d’usuari.
  • COMPETIC 1 TARDA3h setmanals
  • COMPETIC 2 VESPRE (SEMIPRESENCIAL)4h setmanals

Preparació Proves d’Accés a FP Grau Superior

10 hores setmanals

Persones majors de 18 anys que no han completat el Batxillerat i volen estudiar un Cicle Formatiu de Grau Superior.

• PPGS MATÍ
  • PPGS VESPRE

Preparació Proves d’Accés a Universitat Majors de 25 anys

10 hores setmanals

Persones majors de 25 anys que no han superat el Batxillerat ni la prova de Selectivitat (PAU) i volen cursar estudis universitaris.

• PPU25 MATÍ
  • PPU25 VESPRE

Anglès

3/4 hores setmanals

Torns: TARDA / VESPRE (de 17h a 19h)

Persones que volen iniciar-se en el coneixement de l’anglès, i persones amb coneixements previs que volen consolidar i millorar els seus coneixements.

• ANGLÈS 1
  • ANGLÈS 2A
  • ANGLÈS 2B
  • ANGLÈS 3

D’acord amb els nivells comuns de referència del MECR, el currículum s’ha estructurat en tres nivells (nivell 1, nivell 2 i nivell 3), que es relacionen amb els següents: nivell d’usuari/ària bàsic/a A1, nivell d’usuari/ària bàsic/a A2 i nivell d’usuari/ària independent B1. Aquest últim permet accedir a l’escola oficial d’idiomes.

Català

3/4 hores setmanals

Clica aquí per veure la prova de nivell

Persones que volen iniciar-se en el coneixement de la llengua catalana. Els cursos donen pas als ensenyaments oficials de nivell B1.

• CATALÀ 1  MATÍ
  • CATALÀ 1 VESPRE
  • CATALÀ 2  VESPRE

Castellà

3/4 hores setmanals

Persones que no parlen el castellà però han rebut formació reglada al seu país d’origen.

• CASTELLÀ 1 MATÍ
  • CASTELLÀ 1 VESPRE