El centre

L’escola s’ubica al municipi de Premià de Mar, amb una població de 28.119 habitants (cens de 2019) i una extensió de 2,2 km².
Premià de Mar ha passat de ser una zona industrial (de filatura i estampació tèxtil) a un important nucli comercial i residencial del Baix Maresme.

L’escola es troba a l’edifici municipal Santa Tecla des del curs 1991-92.

La localització de l’edifici és propera a l’estació de RENFE i a parades d’autobusos que comuniquen amb les poblacions properes de les que també vénen alumnes, ja que queden més properes en distància que Mataró. Els alumnes a més a més de Premià de Mar vénen del Masnou, Tiana, Premià de Dalt, Vilassar de Dalt, Teià, Alella, Dosrius…

En aquest edifici hi ha una entitat més: l’Oficina de Català del Consorci per a la Normalització Lingüística. Els espais que disposa l’escola són 5 aules, 1 aula d’informàtica i aula d’estudi i la sala de professors.

El Centre de Formació d’Adults (CFA) de Premià de Mar és un centre públic i gratuït que funciona des de l’any 1983. Depèn de la Generalitat de Catalunya (Departament d’Ensenyament) i de l’Ajuntament de Premià de Mar. El centre cobreix tres franges horàries: matí, tarda i vespre.

L’horari general del centre és de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 21:00 h.

S’hi imparteixen nivells d’ensenyament reglat: Formació Instrumental I i II (alfabetització); Graduat en Educació Secundària (GES) i formació per accedir a les proves que permeten cursar els Cicles Formatius de Grau Superior i accés a la Universitat per majors de 25 anys. S’imparteixen ensenyaments inicials de català, castellà, anglès així com també els COMPETICs (informàtica).