Concurs Endevina-la – 02/06/2022

Un grup de cinc alumnes del GES del CFA Premià de Mar participaran el proper 2 de juny a la tarda a l’Endevina-la, un concurs lingüístic on els participants disposaran de 36 minuts per resoldre 12 enigmes.

El joc serà presentat per Màrius Serra i retransmès per internet. A més, hi participaran grups d’alumnes d’onze escoles d’adults de les comarques del Maresme i el Vallès Oriental i hi haurà tres grans premis per als equips guanyadors.

Us animem a seguir el concurs en directe a través del QR que trobareu al cartell i a fer costat als representants del nostre centre!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *