SANT JORDI

El passat divendres 21 d’abril tota l’escola vam celebrar la diada de Sant Jordi.

Al matí vam fer els “Jocs Florals” amb la participació de tot l’alumnat de l’escola en diferents tipologies textuals.

L’alumnat d’Educació Infantil va mostrar les seves produccions en dibuixos de la Festa de Sant Jordi, els infants de 1r van fer Endevinalles, 2n Cal·ligrames, 3r La Faula, 4t El diari Personal, 5è El conte i 6è La llegenda. Els grups d’educació infantil van rebre un premi en reconeixement de la tasca feta per tota la classe i a partir de 1r, els premis és van atorgar individualment a l’infant guanyador de cada categoria.

A la tarda tota l’escola ens vam trobar al poliesportiu, amb la presentació de les danses treballades a les classes de música i la presentació dels treballs i manualitats realitzats a les tutories amb el pla lector.

Esperem que tot us hagi agradat!

Aquí us deixem una mostra de fotografies.