Sant Jordi i Jocs Florals 2016

Sin título

El divendres vam celebrar a l’escola un dia ben especial, la diada de Sant Jordi, una festa tan nostrada com estimada. Us presentem un recull d’imatges de l’animació del matí i els Jocs Florals de la tarda., amb cançó de Sant Jordi i tot, de part de tots els nens i les nenes d’Educació Infantil.

Enguany hi ha hagut el Projecte Pinotxo que tota l’escola hem treballat: llibres de lectura per a cada cicle, treball d’aula, sortides pel poble, etc. Tot això ha quedat recollit en el nostre conte ben especial: “Les aventures de Pinotxo a Corbins”  i que en un CD us hem regalat. Esperem que us hagi agradat.

Gràcies a totes les famílies i amics que ens heu acompanyat!!!