Sant Jordi 2017

IMG_9226 (Medium)

El passat divendres 21 d’abril vam celebrar a l’escola la Diada de Sant Jordi. Com sempre, al llarg del trimestre i especialment la mateixa setmana, es van dur a terme tota una sèrie d’activitats relacionades amb la lectura, com les animacions lectores, i amb la pròpia festivitat.
La tarda del dia 21 l’escola s’obre a les famílies i es comparteixent totes les activitats. Enguany vam començar mostrant totes les danses treballades a cada curs dins l’àrea de música. La cloenda va ser una dansa col.lectiva, on alumnes, mestres i famílies van dansar plegats. Tot seguit, cada família amb el seu fill/-a es va dirigir a la paradeta del curs corresponent. Van recollir els llibres de lectura llegits, els treballs fets, les manualitats de Sant Jordi, …  I per berenar, coca amb xocolata que venien els i les alumnes de sisè per recollir diners per la seva sortida familiar de final de curs.
Una tarda genial!