PROJECTE DE CONEIXEMENT DEL MEDI. ELS PLÀSTICS

L’alumnat de cicle mitjà ha treballat a l’àrea de coneixement del medi natural el projecte dels plàstics.
Han treballat la definició, la seva composició, l’origen i els tipus de plàstics. A més a més, han investigat sobre la quantitat de plàstics que es generen a casa, a l’escola i al planeta i els seus efectes negatius sobre el medi ambient.
També han aportat idees sobre com reduir, reutilitzar i reciclar aquest material.
Finalment, han elaborat un story board i han realitzat un vídeo stop-motion amb els animals marins elaborats per ells mateixos amb plàstics així com un mural del fons marí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *