PREINSCRIPCIÓ 2020-21

El període de preinscripció per als estudis de Segon Cicle d’Educació Infantil i Primària serà del 13 al 22 de Maig.

En aquest enllaç accediu a tota la informació del Departament d’Educació: PREINSCRIPCIÓ ED. INFANTIL (II) I PRIMÀRIA

NOMÉS CAL QUE FER LA PREINSCRIPCIÓ PER A INFANTS QUE COMENCEN DE NOU A LA NOSTRA ESCOLA.

Aquesta es podrà fer:

• Totalment telemàtica (obertura en breu de l’aplicatiu):

Pas 1: omplir l’aplicatiu del departament d’educació:

Preinscripció Infantil i Primària

Pas 2: enviar documentació següent escanejada o en fotografia al mail  c5001424@xtec.cat

• Llibre de família, o altres documents relatius a la filiació.
          • DNI del pare i de la mare o de la targeta de residència on consta el NIE.
          • DNI de l´alumne o alumna en cas que en tingui.
          • Tarjeta sanitària individual (TSI) de l´alumne o l´alumna.
          • Llibre de vacunacions.
          • Altre document que la família cregui oportú per la baremació, (familia nombrosa, familia  monoparental…
      • Presencial – Sols del 19 al 22 de Maig (prèvia sol·licitud de dia i hora)

Les famílies que hagin de fer la preinscripció presencial hauran de tenir cita prèvia i tenir presents aquestes mesures de seguretat:

• Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona)
          • S’ han de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar isi pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que s’hagi d’emplenar les sol·licitud en paper, convé portar el seu propi bolígraf.
          • S’ha de portar mascareta i guants
          • No poden acudir les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb l’escola al correu electrònic: c5001424@xtec.cat

Oferta inicial de places curs 2020/21:  Mapa escolar de la preinscripció curs 2020-2021

CONFIRMACIÓ DE MATRÍCULA
El Departament d’Educació ens ha informat avui que: Donades les circumstàncies actuals tot l’alumnat de l’escola (excepte els infants de 6è que marxen a l’institut), queda automàticament matriculat pel curs 2020/2021.
NO US CAL FER CAP GESTIÓ PER L’ALUMNAT QUE ESTÀ ACTUALMENT MATRICULAT A L’ESCOLA.