Diada de Sant Jordi 2024

El passat dimarts, com és costum a la nostra escola vam celebrar Sant Jordi a la tarda, amb l’acompanyament de les famílies.

L’alumnat de sisè va ser l’encarregat de presentar l’acte. Tots els cursos van ballar la dansa que han assajat per aquesta festivitat i vam acabar aquesta part de celebració on infants, docents i famílies vam compartir una divertida dansa conjunta.

Tot seguit, l’alumnat amb les famílies van anar a la seva parada on van poder recollir els seus treballs del llibre llegit dins el Pla lector i recollir les seves manualitats de sant Jordi, per compartir-les amb les seves famílies.

Finalment, el toc dolç de la celebració la van posar els infants i les famílies de sisè fent la venda de coca i xocolata per recaptar diners per la sortida de final de curs.