Preinscripció i Matriculació

CURS 2024-25

Trobareu aquí tota la informació específica sobre la preinscripció i matrícula de l’escola Ramon Muntaner.

Podreu consultar el calendari, horaris per fer la gestió, instruccions, impresos, … a mesura que estiguin disponibles. Per tant, aquesta informació és provisional i s’anirà actualitzant a mesura que es vagi publicant des del Departament d’Educació.

Tota la informació general sobre el procés de preinscripció la trobareu a la pàgina oficial  del Departament d’Educació preinscripcio.gencat.cat.

Ofertra de Places

Presentació Reunió Informativa

PREINSCRIPCIÓ
Carta Presentació preinscripció
del 8 al 20 de març de 2024
Consulta la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: a partir del 17 d’abril de 2024
Període per presentar reclamacions del 17 al 22 d’abril de 2024
Revisa la llista amb la puntuació després de les reclamacions: a partir del 25 d’abril de 2024 en aquest web o la web del departament.
Consulta la llista de sol·licituds ordenada: a partir del 2 de maig de 2024 en aquest web o la web del departament.
Ampliació de peticions de preinscripció per a alumnes sense plaça assignada a cap centre: del 29 al 31 de maig de 2024
MATRICULA
El període de matriculació d’educació infantil és del 18 al 26 de juny de 2024.