Escola verda i Agenda 21

Com som Escola Verda des del curs 2010, cada any portem a terme diverses activitats relacionades amb el Medi Ambient.

Les  actuacions d’enguany són:

HORT: Es treballa des de les aules i aquest curs es faran dues plantades.

DELEGATS VERDS: Hi ha dos delegats per curs que assumeixen responsabilitats (tancar llums i obrir finestres de la classe a l’hora del pati, buidar contenidor de paper).

SETMANA VERDA: Durant aquesta setmana s’aniran treballant aspectes relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient, a través de tallers i bicicletades.

A  més a més, es fa el seguiment de: participació en el Projecte Re-paper, apadrinament d’espais públics, aprofitament didàctic del compostatge, reutilització de llibres de text, reutilització de fulls, ús de la carmanyola i creativitat a traves del reciclatge.

Seguim en contacte amb l’associació Jane Goodall i també amb la fundació MONA.

I per acabar, també formem part de l’Agenda 21 per millorar l’ambientalització de la nostra escola.