Consell escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

Està format per els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, mestres, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i, en moments concrets, altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

A més, un dels membres del consell escolar és responsable d’impulsar les mesures educatives de foment de la igualtat real i efectiva entre homes i dones.

REPRESENTANTS DEL CONSELL ESCOLAR

Marta Corcoll

DATA CONSELL ACORDS
20-10-2021
  • Es presenta i s’aprova la PGA.
  • Es presenten i aproven les Festes i Celebracions del curs.
  • S’aprova el Pla del Menjador escolar pel curs 21-22
15-12-2021
  • Es constitueix el Nou Consell Escolar després de les eleccions.
  • Adhesió al Manifest en defensa del model lingüístic d’escola catalana.
  • Agenda 21. Durant el curs vindrà un monitor i  faran un seguit d’activitats amb la mainada, es comptabilitzaran 25 hores durant el curs.
  • Es constitueix la comissió de convivència.                                                                                                                           -Sector mestres  Elena Sáez                                                                                                                                               -Sector famílies: Elisabeth Pair i Dolors Sala.
  • Es constitueix la comissió econòmica.                                                                                                                                  – Sector mestres: Marta Corcoll i Lídia Manzanera.                                                                                                              – Sector famílies: Núria Cortada i Núria Gironell.
08-02-2022
  • S’aprova la liquidació de l’exercici 2021.
  • S’aprova el pressupost del 2022.
05-05-22
  • S’aproven les quotes pel proper curs. S’aprova fer dos pagaments.
  • Es reprendran les colònies al curs vinent.
22-06-22
  • S’aprova el calendari del proper curs.
  • Adaptació de P3.
06-07-22
  • S’aprova la memòria del curs 21-22.
  • S’aprova el projecte Afrucat.
  • S’explica com està el tema de les tardes de setembre.
  • S’aprova una petita modificació al projecte lingüístic.