Golf i Tennis a l’escola

L’escola participa en el programa “El golf i el tennis a l’escola”. Va dirigit a l’alumnat de cicle mitjà (tennis) i de cicle superior (golf) amb una durada de dos anys escolars i forma part del currículum de l’àrea d’educació física.

El Club de Golf i el de Tennis, de Peralada, s’involucren amb l’escola del poble i promouen les activitats  durant el 1r trimestre (tennis) i el  2n trimestre (golf) del curs escolar. D’aquesta manera els nens i les nenes gaudeixen i aprenen les nocions bàsiques d’aquest esport a les instal·lacions del Club de Golf i el Club de Tennis, de Peralada.

Des de fa tres cursos, a la major part de les sessions de golf, la llengua vehicular del monitoratge és l’anglès.

Com a cloenda de les activitats es fa un petit torneig.

Els Clubs de Golf i de Tennis de Peralada, assumeixen el cost de les activitats.

La valoració de l’alumnat, mestres, famílies i dels clubs de Golf i de Tennis, ha estat molt positiva al llarg de tots els cursos.