CALENDARI ESCOLAR 2020-21

ACORDS CONSELL ESCOLAR

Aquí teniu la relació dels acords del Consell Escolar del dia 15 de juliol de 2020:

• S’aprova la memòria de la PGA
  • S’aprova la modificació de pressupost per comptabilitzar el retorn de diners de material i excursions als alumnes de sisè, i pressupostar 1.000 € més per… Llegeix més»

SALVEM EL PLANETA

Entre totes i tots hem fet moltes coses per millorar el nostre planeta aquests dies de confinament. Són accions que hem de continuar duent a terme!

Us deixem el recull de fotos amb totes les vostres propostes. Són genials!

COLLAGE 1                         COLLAGE 2

COLLAGE 3                         COLLAGE 4

COLLAGE 5                         COLLAGE 6

COLLAGE 7

També us deixem l’enllaç amb les propostes d’altres escoles. Veureu també la que hem seleccionat per la nostra escola.

ALTRES PROPOSTES

GIROBÒTICA-DIPLOMA

Aquest any els alumnes de 4t de la nostra escola han participat en el Projecte GIROBÒTICA, que organitzava la Universitat de Girona, i aquest diploma és l’agraïment a la nostra participació.
L’escola va decidir participar en aquest programa que consistia en un projecte d’aula, on els… Llegeix més»

ACORDS DE CONSELL

Benvolgudes famílies,

Atesa la situació provocada per la crisis de la Covid19, estem vivint moments de gran complexitat i incertesa.Una de les conseqüències de la crisi és l’anul·lació de sortides programades fins a final de curs. Des de l’escola estem  treballant per recuperar els diners avançats en la reserva d’activitats. Ahir a Consell escolar es va acordar que:

• El curs 20-21 es farà una reducció de la quota de material.
  • Es retornaran els diners de les sortides que no s’han pogut realitzar. El retorn es farà a través de l’APP TPV (Aplicació que s’utilitzarà el curs vinent per fer els pagament des del mòbil). Els diners quedaran a la guardiola de l’aplicació i es podran utilitzar quan s’hagi de fer els pagaments de sortides).
  • Als alumnes de 6è se’ls  farà el retorn de la part proporcional del material del 3r trimestre i es retornaran els diners de les sortides.
  • També volem informar que els diners que es van obtenir per la venta de calendaris i del sorteig del xai es donaran a la Marató del 2020 que està destinada a recollir diners per la lluita contra el COVID-19.

DOL DES DEL CONFINAMENT

INFORMACIÓ EXTRETA DE LES RECOMANACIONS DE L’EQUIP DE L’EAP – GIRONA
Aquestes recomanacions provenen del document que ha elaborat l’EAP per ajudar els centres davant les situacions de dol que es puguin produir arran del confinament
El dol per la mort és una experiència dolorosa que sovint evitem… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ

El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els esenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes… Llegeix més»

ANUL·LACIÓ SORTIDES

Degut a les circumstàncies excepcionals que estem vivim i com que no sabem quan duraran, ens veiem en la situació d’haver d’anul·lar les sortides escolars programades per els mesos de març i abril. Això afecta a:

Sortides d’entorn de Educació infantil. P3: 27 d’abril (matí), P4: 29 d’abril (matí), P5: 28 d’abril

Cicle mitjà: Rodajoc: 26 de març, Fundació mona i aeroport: 22 d’abril i entorn de  3r el  30 de març.

Cicle superior: Camí de Ronda de l’Almadrava a Cala Montjoi. 31 de març.

TANCAMENT ESCOLA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per… Llegeix més»