Salut

ASPECTES GENERALS

És important actualitzar les dades de salut (al·lèrgies, intoleràncies…), i si hi ha algun canvi, cal comunicar-ho a secretaria. És necessari un paper del metge que ho justifiqui.

Si el vostre/a fill o filla té febre o una malaltia infecciosa (conjuntivitis, diarrees, polls…) no pot venir a escola.

ADMINISTRACIÓ DE MEDICAMENTS

Si el/la nen/a ha de prendre algun tipus de medicament, cal portar l’autorització dels pares (trobareu el model a la plana web de l’escola), i la prescripció mèdica corresponent.

En cap cas s’administrarà un medicament sense que es compleixin aquests dos requisits.

Si algun/a alumne/a ha de seguir dieta cal que porti el document omplert que trobareu a la plana web de l’escola.

A l’inici de l’escolaritat les famílies signaran una autorització per tal que,en casos  d’urgència i no s’hagi pogut contactar amb la família, l’equip mèdic prengui les decisions medicoquirúrgiques que creguin oportunes.
Si un alumne es posa malalt en horari lectiu, es trucarà la família per tal que el vinguin a recollir.

ACCIDENTS

En cas de produir-se un accident sempre es trucarà a la família per informar i, paral·lelament, es durà el nen al CAP.

Segons la gravetat, es trucarà a emergències.

ESMORZARS SALUDABLES

Per esmorzar caldrà portar entrepans, galetes o fruita. L’esmorzar es durà dins d’una carmanyola.

L’escola fomenta el consum de fruita per esmorzar:

– A Educació infantil cal portar fruita dos dies a la setmana: dimecres i divendres.

– A primària l’alumnat ha de portar fruita els dimecres.

L’escola continua participant el Pla de Consum de la Fruita (només alumnes de Primària). Ja us avisarem puntualment, via internet, dels dies que es repartirà la fruita.

No es permeten llaminadures en el recinte escolar.

ELS POLLS

Aquí us deixem un link sobre aquest tema.